22 december

Börjar med att säga grattis till både Pappa och Bea som fyller år idag, så GRATTIS! <3

Sen då? Njuter som en gud över att det är lov. Pappa väckte mig vid halv två idag, på en TORSDAG! och jäklar va skönt det kändes. Dock klev jag inte upp, utan låg några timmar till och kollade på tv. Hur skönt som helst. Så jag har nyss kommmit ur duschen och redo för kvällens planer. Ska in på birsta med pappa och hans kompis, ska köpa sista julklapparna och sen ska jag träffa Ellen. Så vi får se om jag kommer hem med nått att ha på mig på nyår eller inte, det hade ju varit trevligt de så. Mer än så har jag inte att säga, så hejdå.

Kommentarer
Postat av: beaa

tack bejjbb :D<3

2011-12-27 @ 01:23:56
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0