2011, i love u

Känns lite sorgligt att 2011 är över om mindre än 24 timmar, detta är ju mitt bästa år någonsin. Vad händer näst tro? Detta år har varit det roligaste året jag någonsin haft, det mest spänningsfulla och jag har aldrig mått såhär jävla bra. Jag tackar för mig, så ses vi nästa år.

Januari.
Var med en person som jag smsade en del med för första gången och nån gång till efter det. Var förvirriad men glad. Var på min kusins ettårs kalas, och den dagen blev jag även ovän med en bra kompis. Min älskade onepiece anlände och jag spendera måånga dagar i den.

Februari.
Knäppte mycket egobilder som alla andra månader. Var med Ellen och hängde i min onepiece, den enda kärleken här i livet! Jag hade cup och gjorde illa min armbåge för nästan första gången. Var fortfarande förvirrad. Var arg på min gamle vän. Knäppte fina bilder på Jennifer. Var på min första lagfest med damerna. Planerade Thailandsresan med tjejerna och väldigt förväntansfull och taggad. Jennifer fyllde 17 och Ellen bjöd på födelesdagsfika på skolan.

Mars.
Började riva ner alla grejor på mitt rum. Firade Jennifers födelsedag på biteline och sedan hemma hos mig, som sedan avslutades med mysigheter för oss alla. Var med Moa när hon var hemma. Var på sjukhuset och fick fina nyheter. Målade om mitt rum hos pappa. Hade lov. Började jobba på ATIS. Smsade fortfarande mycket med Herr mys. Var glad över att jag hade så fina vänner. Gick på skolan i en sovtröja, hhaha. Fick mitt nionde och tionde par converse. Började räkna ner till Grekland. Åkte till vemdalen med skolan och hade en utav mina roligaste dagar någonsin.

April.
Gjorde listor på bloggen och la in mycket bilder. Slingade mitt hår och det slutade i katastrof, resulterade i att jag med mössa på skolan rätt länge. Var i stan med skolan och hade det mysigt med Jennifer och Ellen. Saknade min gamla vän. Hade cup och var på giffarna med laget. Pappa bytte golv i mitt rum och jag blev mycket nöjd. Var nervös då jag skulle på middag hos S. Gick på bio med Julia och Ellen och hade kult i staden. Solade på balkongen och längtade efter Grekland. Färgade håret fyra gånger. Lärde mig göra fiskbensflätor. Firade sista april med tjejorna.

Maj.
Var less. Var på sjukhuset. Var på biteline med Ulaget. Gjorde illa axeln. Packade Greklandsväskan och spenderade en dag hos Ellen med henne, Jennifer och Alicia. Agerade frisör och klippte Jennifers hår. Åkte till Kreta och hade en väldigt skön vecka med Lemons och en Johan, blev brun också. Mormor fylllde 60 och hon hade fest.

Juni.
Spelade fotboll och älskade det massor. Var på Alicias hejdå/födelsedagsmiddag och hade svinroligt. Myste. Sa hejdå till Alicia som åkte till norge.. Solade. Såg framemot resten av året. Gick ur ettan och den dagen är en utav dom roligaste på hela sommaren. Fyllde 17. Fick mitt älsklingsobjektiv. Sov hos Jennifer massor. Var hos Bea och hade skitkul. Åkte på kryssning med Jullen. Höll nollan mina första seriematcher med damerna och var mer än nöjd. Firade midsommar. Köpte grejor till rummet.

Juli.
Var på party och underliga grejor hände senare under natten. Var på biteline med laget. Hade tredagars på gatufesten, där jag också hade väldigt roligt. Fick halsfluss igen och mådde hur dåligt som helst. Var på furuvik med Lemons. Fotograferade ett bröllop. Saknade Alicia. Var less på en och samma person som vanligt. Lemons började bygga på min stuga. Mitt rum blev typ klart. Började sommarjobba. Var hos Madde på roligheter. Träffade herr mys igen.

Augusti.
Hade jävligt trevligt på drakbåtsfestivalen med Ellen, dock konstig kväll och natt. Alicia kom hem och jag var glad. Jobbade klart på HL. Var hos Agnes med massa tjejer och hade skitkul. Var på krogen för första gången. Skolan böörjade. Träffade herr hemlig. Var på kräftskiva hos Lisa och hade svinroligt.

September.
Jag och tjejerna bokade thailandsresan, och strax efter var den betalad. Var hos Madde, och den kvällen slutade i kaos. Umgicks med Julia och träffade herr hemlig igen. Längtade efter Thailand. Vann serien och var hur glad som helst! Var på party och hade kult. Började flytta in i stugan.

Oktober.
Var på en väldigt trevlig trerättersmiddag med laget, fick mitt ett diplom också. Sov i stugan för första gången. Tappade min iPhone i asfalten och skärmen sprack i alla delar den kunde. Åkte till stockholm med Jennifer, Alicia och Lisa och såg Lasse W första gången live, hade skitkul! Träffade herr hemlig igen. Jag och en kompis kom in i en dålig period.

November.
Åkte till stockholm med Jennifer och såg Rihanna i globen, två av årets bästa dagar som jag fick tillbringa med min bästa vän, kunde inte bli bättre. Umgicks med vänner och hade kul. Träffade herr mys igen efter några månaders tystnad mellan oss. Fick min efterlängtade dubbelsäng hos pappa. Jobbade på som vanligt. Var ute på tranviken hos Jeffe med tjejer och hade skitkul, natten blev konstig. Var less på mig själv. Längtade till Thailand. Var less på skolan, riktigt less.

December. 
Hade kul med med vänner och var uppe sent. Bakade macarones med Bea och det gick skit. Kämpade i skolan. Gjorde illa armbågen igen och den är fortfarande inte bra. Var på 20års fest och hade skitkul. Var på Beas födelsedagsmiddag och hade trevligt. Firade jul och fick fina julklappar.
Nu idag, sista dagen på året. Så sitter jag ute i min stuga och ska snart gå in och duscha, sen fixa mig för kvällens roligheter. Jag mår skitbra, längtar fortfarande till Thailand och hoppas på att nästa år blir minst lika bra som detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0