be some happy

Gokväll. Sitter i soffan än en gång, med en handduk i håret och ont i hela kroppen. Träningen gick skit ikväll, verkligen S K I T med stora jävla bokstäver. Blev attackerad av en gigantisk trollslända också, eller en "afrikanskt larv med vacker blå färg" som en viss person uttryckte sig med. Haha.... Nä men, det var inte min dag idag iallafall.

Har jobbat på som en tok idag, har packat 1334568 låder och stått upp hela dagen, såå nu är man öm om trampdynorna. Imorgon fortsätter ståendet, några hundra låder till ska packas innan vi är klar med den ordern. OCH varför jag skriver det måste ju vara dagens gåta. Så jag ger mig när det gäller jobbet.

Imorgon är jag träningsfri, wohooo. Min kropp går av snart, så en vilodag sitter ju mer än perfekt. Jag planerar att sova bort denna trötthet, jag vill baka också, men det kommer jag inte göra.

Nämen man kanske ska gå upp och vrida på sig i två timmar innan jag somnar som jag gör alla kvällar på vardagarna. Mysa till det lite i sängen, låter bra. Ska också försöka sova bort mitt "topphumör" jag haft dom senaste dagarna. Good luck, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0