taggad

Denna veckas bästa dag är här, lördag. Dock har den bara pågått i 10 minuter än så länge, men ju längre den blir desto bättre.

Det blev som jag trodde men också ville ikväll. Första skolveckan är över och tröttheten har än en gång hittat tillbaka till mig, det är precis som det ska vara helt enkelt.
Mamma skjutsade mig på träningen förut, var så jäkla tung och förjävlig i benen idag så det var lite jobbigare än vanligt. Men det gick ändå. När ja kom hem slängde jag mig i duschen och sen hjälpte jag mamma och städa lite. Sen blandade jag dipp, hackade grönsaker, ställde fram chips och popcorn, sen intog jag mysläge i soffan. Johan har varit här i några timmar och hängt med oss också, bland det ovanligaste, men trevligt.

Lemons la sig för en stund sen, och jag tar vara på helgen och är uppe sent. Fast jag är svintrött och ska väl snart gå och lägga mig. Först ska jag önskeshoppa lite på HM hade ja tänkt, hihi godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0