onsdag

Men hej. Halvligger här i soffan med datorn i knät, klockan har precis slagit halv elva och jag funderar på om man kanske ska ta och lägga sig. Fast är inte så sugen på det, så ja stannar nog en stund.

Till min stora förvåning så cyklade jag för första gången på hur länge som helst, bort till Ellen imorse. Sen gick vi till skolan därifrån, hade några lektioner sen slutade ja vid 4. Gick hem med Alicia och Ellen, hämtade cykeln och tog med mig Alicia hem. Vi käkade gomat och sen gick vi hem till mamma.

Hamnade till sist i birsta. Fick mig ett par skor av mamma, och en garderob som vägde 1234 ton typ. Sen for vi hem och fikade. Jag och Alicia la oss i soffan, såg på tv, pratade och skrattade. Sen gick jag en sväng med na hem, och nu är jag här i soffan igen.

Imorgon har jag en lektion på hela dan då den andra är inställd. Sen ska jag åka med Anna in till, ja ett ställe som jag inte minns vare hette, och jobba med laget hela kvällen.

Men nu säger ja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0