ladda

Insåg precis att jag inte skrivit på några dagar, så det är väl dags.

JAG HAR IALLAFALL JOBBAT KLART, och det känns inte ett dugg jobbigt. Lycklig. Iallafall så gick jag med Erika till stan igår efter jobbet, jag mötte upp Ellen och vi gick på jeansjakt. Efter nån timme eller två så åkte vi hem igen, och jag fick med mig 2 jeans och en tröja. Kommer nog nån bild på det också, kanske iallafall.

Vi hoppade av i Timrå, köpte med oss glass och mat hem till Ellen. Så där åt vi, pratade, skrattade, färgade Ellens hår osv. Sen tog vi bussen hem till Sörberge igen, kom hem strax innan tolv. La mig och slog på en rulle.

Om tio minuter kommer Jens och hämtar mig, han är snäll och skjutsar ner mig på BSK. Har samling kvart i ett, match två. Sen åker jag hem, duchar, fixar mig, fixar sallad, och ikväll ska jag hänga med några tjejer. Det kommer nog bli riktigt grymt, ska äta kräftor för nästan första gången i mitt liv också. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0