I don't know how long I can stand this

Jag vet att det är skittråkigt att läsa min blogg just nu. Det är bara en massa onödig text som knappt jag bryr mig om, och bilder finns det inte många av. Jag jobbar, och jobbar jag inte så tränar jag eller ligger i soffan helt slut. På helgerna är jag med kompisar och har inte många tankar på datorn, så nu får det vara såhär. Om två veckor börjar skolan, och förhoppningsvis bor jag i andra kläder än i mjukisbyxor så det blir några outfitbilder. Orkar knappt lyfta kameran nuförtiden när jag väl inte har arbetskläder på mig. Så ja.

Är så groteskt sugen på en b&j. Minns inte sist jag åt det, men jag vet att jag har ätit det massor av gånger med Alicia, som jag förövrigt saknar skitmycket. Men snart kommer hon hem, woho!

Hörde rykten om att det skulle bli kräftskiva till helgen. HMmmmmmmmmm, låter ju skoj de! Men man är ju ingen cashes king eller så hur det ska gå till, det vet jag inte. Men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder i så många minuter jag orkar, ska få dom vitaste tänderna i stan. Sen ska ja gå upp för den milslånga trappen som går till mitt rum, och lägga mig i min stora sköna säng, och sova tills alarmet ringer 06:00 imorgonbitti.

Det här inlägget skrev jag för er som är intresserade av vad jag gjort och gör. Vilket är, noll st. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0