boring

Jamen hej. Planen var att komma hem efter jobbet, äta och gå och sova. Det började fint, kom hem och åt, sen hamnade jag framför denna, sen gick jag och bakade. Ska lägga mig i soffan snart, men känns lite halvjobbigt och somna nu. Men vi märker väl.

Jobbet gick jäkligt segt idag, men har nog inte skrattat så mycket som jag gjort heller. Så det var ju en blandning kan man säga, fast jag har hellre en supersnabb tråkig dag, än en seg och rolig. Tror det iallafall.

Nu ska ja lägga mig och vila lite, fast när det gäller mig kan det ju bli nått helt annat. Ska iallafall höra efter lite med tjejerna hur det blir till helgen, och om nån vill hänka med in till staden. MMM ja ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0