who you are

mmmmm va mina knän mår bra nu. syns knappt nånting men det svider
nå sjukligt mycket. hahah så nu vet ni det!

kom hem för en stund sen, duschade mig ren igen och satt mig här. moder jord ska skjutsa mig till sokstugan sen där resten av laget är, ska umgås och ha trevligt bara. sen kanske jag ska till ellen och övernatta där, trots min match imorgon. den är dock inte så supertidigt så det ska nog gå bra. har iallafall spelat tre matcher med U idag och det gick väl okej, kunde ha gått mycket mycket bättre men det kunde ju bra dåligt också. fick rädda en straff också, så jag är väl lite nöjd iallafall. är dock inte så superroligt med grus, och speciellt inte när det är en stor geggig lerpöl vid målområdet. där jag råkar ha min position. kan ha varit den mest leriga människan jag nånsin skådat, men det är ju trevligt de också. haha. nä nu ska ja sluta med allt detta ointressanta prat. och ta fram lite kläder jag kan ha, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0