when you came to me

a hej. less på att jag aldrig gör nått. är ledig idag och det är dödsskönt, men jag gör ingenting? så jag tror att jag ska gå ut en sväng och fotografera lite, men vi får väl se om jag hittar orken nånstans. har träning ikväll och min armbåge och knä värker, men det ska nog gå bra ändå. men med tanke på gårdagens match så kanske det inte går så bra, hatar dom perioderna, det suger ju. menmen.
kanske man ska gå och fräscha till sig lite innan man gör nånting utav den här dagen. orkar ju ingenting. vill inte till skolan imorrn, vill verkligen inte dit på onsdag heller. hemskaste dagen som finns i veckan. ne nu ska jag sluta klaga och gå härifrån, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0