läs inte

har tråkigt. jag hade inte läst detta om jag vore dig.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? sällan
Har du sett din bästa vän gråta? ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? inga alls va ja vet
Vad åt du senast? ett tacosbröd
Har du fått någon komplimang idag? ja
Har du varit med i en rättegång? nepp
Är du polare med grannarna? haha nä
Vilka språk talar din mamma? svenska
Vilka länder har du bott i? sverige
Senaste piercingen? i örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag
Gay? inte jag eller
Har du däckat/spytt för att du druckit? nepp
Har du äggat ngn? hah ne
Har du täckt någons hus med toalettpapper? nej
Suger det här? de duger i krig
Har du varit på stranden? förmodligen
Har du haft en stalker? haha ne
Minns du din/dina musiklärares namn? ja
Hur bra är din syn? perfekt!
Har du varit på ett party? ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ne fyfan
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? K
Har du varit utomlands? ja
Har du sett din bästa vän naken? japp
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? mammas
Var är dina syskon just nu? jaru fråga mig inte
Vad var den senaste drömmen du minns? jag bröt axeln på andreas jonsson inatt
Vilken tid gick du upp i morse? 0820
Vad ska du göra i helgen? nästa helg får det bli då. middag på fre, sen ska jag väl hitta på nått kult
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ok stog du ?
När va du riktigt sjuk senast? hade magsjuka i januari, mådde skit
Vem är den senaste kändisen du tog på? haha jaru javet inte ja
Vad finns i din bakficka? har inga bakfickor
Har du färglinser? nejj
Vad gjorde du kl 2 inatt? jag tror att jag sov.
Vad är det första du gör på morgonen? kollar på klockan
Vad ska du göra efter det här? vet inte. kanske åka till mamma, kanske sitta här. ingen som vet

1. Vad skulle du inte vilja heta? typ freja eller nått
2. Varför? för jag vill heta nått coolt juu
3. Vad är det för färg på dina sängkläder? hos mamma, svart rött och vitt, hos pappa är dom blå och vit
4. Vet du vad promiskuös betyder? nej
5. Googlade du för att få reda på vad promiskuös betyder? nej
6. Vilka fördomar har du? mennnn
7. Varför? -
8. Är det något du aldrig skulle göra? ja, men vad orkar jag inte tänka ut
9. Skulle du göra det för en viss summa pengar? -
10. Varför/Varför inte? -
11. Vilket är ditt tidigaste barndomsminne? jaru javet inte
12. Vem är din bästa vän? jennifer ellen julia alicia
13. Varför är han eller hon det? för att jag får pengar för det. dum fråga
14. Vad har du gjort för att förtjäna ditt liv som du har idag? haha inte vet jag eller
15. Struntar du i att svara vissa personer när de skriver på msn? kan väl hända.
16. Varför? äre nån jag inte känner så ja
17. Berätta lite kort om den femte personen som är online på msn. är inte ens inne där
18. Vilken smiley använder du mest? flörten trorja
19. Finns det någon person du önskar att du aldrig hade träffat? det fanns. men nu så skiter jag i det :)
20. Varför? men varför ångra en massa som gjort en glad liksom
21. Gör du något produktivt just nu? men vad är derå?
22. Varför gör du den här listan? för att jag har groteskt tråkigt
23. Tror du att folk kommer läsa den? nej
24. Hur är din relation med dina föräldrar och respektive syskon? king, fast johan kunde väl ha varit bättre
25. Har du någonsin skämts för en eventuell partner? nej
26. Varför?
27. Har du någonsin gått hos en kurator/psykolog och isåfall varför? nepp
28. Har du någonsin provcerat någon för skojs skull? haha har jag nog
29. Vad gjorde du? orkarå
30. Vilket är ditt bästa respektive värsta minne? har nog inte bara ett
31. Varför?
32. Vilken film har påverkat dig mest? jaru
33. Varför?
34. Har du någon psykisk sjukdom? Om ja, vilken? nepp
35. Äter du några vitaminer eller liknande? nej
36. Mår du bättre av dem?
37. Äter du några receptbelagda mediciner? ja.
38. Varför och vilka? för att jag är sjuk ibland. tradolan
39. Vilken är den sämsta film du sett? har sett många förjävliga ja
40. Motivera varför.
41. Nämn tre saker du vill göra innan du fyller 25. - flytta hemifrån, skaffa ett roligt jobb, och hitta någon kille kanske
42. Nämn tre saker du vill göra innan du dör. - vinna flera miljoner, resa som en tok, och skaffa familj
43. Vart hittade du den här listan? listfolder
44. Vilken är din favoritmat? gillar mkt ja, fast ändå så lite. haha
45. Finns det något du aldrig skulle kunna tänka dig att äta? ja
46. Varför? för att det är äckligt
47. Varför gillar du katter? för dom kan vara dödsmysiga
48. Vet du vad asperger är? ja
49. Googlade du för att ta reda på vad det är? nej
50. Vet du vad skillnaden mellan schizofreni och personlighetsklyvning är? nej
51. Föredrar du randigt framför rutigt, eller tvärt om? randigt
52. När hade du feber senast? för ett tag sen
53. Är du rädd för svininfluensan? nej
54. Varför?
55. Beskriv dig själv med en mening utan att börja med ”jag” eller ditt namn. knäpp
56. Har du ritat på dig själv med en spritpenna? I så fall, vad skrev du? ja, har inte skrivit en gång bara eller
57. Hur många kuddar har du i sängen? fura
58. Sover du med ansiktet emot eller från väggen? både och
59. Skulle du kunna göra allt för någon du älskar? ja nästan så
60. Varför? därför
61. Hur långt skulle du kunna gå för att skydda de du älskar? långt
62. Vilken slags musik lyssnar du inte på? skrikande hårdrock.
63. Varför? för att det suger
64. Har du lätt för att bli kär i kärleken? kär i kärleken? what
65. Varför? ?
66. Har du svårt för att bli kär på riktigt? ja
67. Hur länge varade ditt senaste förhållande? tre månader typ. om det ens räknas
68. Varför tog det slut? för att det blir lätt så när man slutar gilla någon
69. Har du ljugit om din ålder IRL? ja
70. Har du ljugit om din ålder på nätet? nej
71. Har du ljugit om att du är/inte är oskuld? nej
72. Har andra trott att du varit äldre än vad du är? ja
73. Hur många år handlade det om? minst två typ
74. Överkonsumerar du energidrycker? verkligen inte. äckligt
75. Anser du att du är intelligent? haha ja
76. Är du nöjd med ditt könsorgan? hahahah
77. Varför/varför inte?
78. Vilken del av din kropp har du fått mest komplimanger om? mitt håår på huvudet, hähä
79. Vad för komplimanger? att det är fint.
80. Skulle du någonsin medverka i en porrfilm? haha netack
81. Varför/varför inte? varför skulle jaa
82. Årets bästa respektive sämsta köp? men inte vet jag
83. Motivera ditt svar. - vill inte
88. Är du trött på alla frågor? lite
89. Varför? för jag har tråkigt
90. Vilket/vilka samtalsämnen gillar du bäst? när man planerar nått jäkligt roligt
91. Vad gör dig riktigt generad? mig själv
92. Varför? för att det bara är så
93. Är du bortskämd? kan ju inte säga att jag inte är det, men jag kan ändå säga att jag inte är det.
94. Har du någon speciell relation till något nummer? haha nej
95. Vilket och varför?
96. Tror du att listskaparna har Asperger? säkert
97. Varför? men inte vet jag
98. Om du hade möjligheten att få reda på hur och när du skulle dö, skulle du vilja veta? kanske. eller, ne. fast kanske
99. Har du bäddat sängen? nej
100. Har du fått ut någonting av den här listan? verkligen inte

För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? snart 7
2.) Var gick du i skola? böle
3 ) Var jobbade du? hade nog inge jobb då ja eller
4 ) Var levde/bodde du? bodde här med pappa, och med mamma & johan på mogatan trorja
5.) Var brukade du hålla hus? hos julia söderberg
6.) Bar du glasögon? nej
7.) Vem var din bästa vän? ellen källman och julia söderberg 
8.) Hur många tatueringar hade du? inga
9.) Hur många piercingar hade du? hål i öronen, haha
10) Vilken bil körde du? kör inte ens bil nu
11.) Hade du varit på ett riktigt party? nej
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej

För 5 år sedan:
1.) Hur gammal var du? snart tolv
2.) Var gick du i skola? böle
3.) Var arbetade du? ingenstans
4.) Vart bodde du? hos julia trorja, eller där ja bor nu
5.) Var brukade du hänga? hos mina vännorrrrrr
6.) Använde du glasögon? väldigt sällan
7.) Vem var din bästa vän? elin wikberg
9.) Hur många tatueringar hade du? inga
10.) Hur många piercingar hade du? öronen
11.) Vad för bil körde du? men.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? tyckte säkert om edvin då eller nått

För 1 år sedan:
1.) Hur gammal var du? snart 16
2.) Var gick du i skola? sörberge
3.) Var jobbade du? ingenstans
4.) Var bodde du? där jag bor nu
5.) Var brukade du hänga? hos elin
6.) Använde du glasögon? nej
7.) Vem var din bästa vän? elin
8.) Hur många tatueringar? inga
9.) Hur många piercings hade du? öron och i naveln 
10.) Vilken bil körde du? .
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? inte just då.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? singelll

Idag:
1.) Hur gammal är du? snart 17
2.) Var går du i skola? timrå
3.) Var arbetar du? atis
4.) Var bor du? sörberge
5.) Använder du glasögon? nej 
6.) Var brukar du hänga? hos jennifer, hos ellen, hos alicia
7.) Talar du med dina gamla vänner? typ inte
8.) Hur många piercings har du? 4 i öronen och i naveln
9.) Hur många tatueringar? inga
10.) Vad har du för bil? har ingen
11.) Har ditt hjärta krossats? nej
12.) Är du singel/upptagen/gift/ dejtad? singel
13.) Vem är din bästa vän ? jennifer ellen julia alicia

Jag har insett att min senaste kyss - var bra
Jag lyssnar på - musik
Jag pratar - en del ja
Jag tycker om - min kamera
Min bästa vän är - jennifer ellen julia o alicia
Min första riktiga kyss - var i ett tält
Jag avskyr när folk frågar - mig saker när jag är upptagen
Kärleken är - b l i n d
Du gillar att - spela fotboll
Jag kommer alltid att - vara lång och stor
Jag är hemligt förälskad i - ingen alls
Sist jag grät var - för två veckor sen kanske
Min mobiltelefon är - bredvid
När jag vaknar på morgonen - kollar jag på klockan
Innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv eller gör nått annat
Just nu tänker jag på - min säng hos mammaa
Bebisar är - bra söta
Idag har jag - spelat fotboll
I kväll ska jag - inte göra nånting
I morgon kommer jag - vara på skolan
Jag vill verkligen - ha lov nu.

Namn: saris 
Piercingar: navel och i öronen
Tatueringar: ingen
Längd:  175
Skostorlek:
Hårfärg: f.u.l.t

Vad är du rädd för? att bli väldigt ensam och smällfet
Vem/vilka vet mest om dig? jennifer och ellen
Gillar du att tvätta? nej
Gillar du berg-och-dalbana? nej 
Vad ska du göra ikväll? ingen aning
Önskar du att du bodde någon annanstans? nerå
Tänker du på självmord? nej
Tycker andra att du är attraktiv? nej 
Vilket shampoo använder du? vet inte

Morgon eller nattmänniska? både och kanske, ibland iaf
Bio eller promenad? bio
Stökigt eller välstädat? välstädat. fast jag har stökigt
Håkan hellström eller The ark? håkan
Guld eller silver? silver
Spaghetti eller makaroner? - makaroner 
Thailand eller Hawaii? - thailand. fast hawaii lät ju inte fel de heller

Är du kittlig? jamen hua
Rädd för insekter? ja
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov. 
Nämn något som gjorde dig glad igår? ellen och jennifer 
Vilka är viktigast för dig? jh ek jn ay md
Snarkar du? tror inte det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? höra andras tankar tack
Vad gör du om du får hicka? blir irriterad till slut

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja, fast vän liksom. haha
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? ne

ANTAL
Gånger du varit kär? en 
Gånger ditt hjärta brustit? en 
Hjärtan brustit på grund av dej? ingen tror ja väl 
Personer från grundskolan du har kontakt med? några styckenn
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte vet jag
Ärr du har på kroppen? några

SENASTE
Bok du läste? elsas mode
Personen du fick brev av? sca
Personen du fick sms av? ellen
Gången hela din familj åt middag tillsammans? minns inte
Saken du köpte? en hamburgare i stöde igår

Vad har du gjort idag? spelat fotboll
Brukar du svära mycket? ja
Hur tidigt stiger du upp? beror ju på vare är för dag
Gillar du att slåss? nej
Vad är du allergisk mot? vet inte 
Var har du ont? hela kroppen jsut nu.
Använder du hårspray? ja
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu?  trött
Var du glad igår? Varför? ja, för ja hade kul 
Vad dansar du till? musik
Ett land du helst vill besöka? thailand 
Stockholm är: bra
Göteborg är: bra
Kan du sjunga? nej
Gillar du att sjunga? ja

VEM
Saknar du? moa och julia
Vill du döda? ingen
Rörde dig sist? nån i laget
Vill du slå? ingen
Kysste dig sist? piliff
Vill du kittla? ingen
Kramade du sist? hanna jonsson tror ja, haha
Hade du senaste en msn konversation med? minns inte
Vill du prata med? ingen
Skrek du på sist? laget typ, fast inte skrek som i att vara arg
Vill du vara som? nån cool. coolare än mig så att säga
Sårade dig sist? mamma
Vill du bli galet full med? nån kul
Gjorde dig riktigt glad senast? tjejorna kanske
Ringde du senast? vet inte
Är vackrast på jorden? bra fråga

HAR DU
( ) för många vänner
( ) förföljelsemani
( ) tvångstankar
( ) någon annan psykisk sjukdom
(x) någon fysisk sjukdom
( ) någon skada
(x) färgat håret
( ) brutit några ben
( ) egen dator
( ) bra självförtroende
( ) bjudit ut någon
(x) varit kär
( ) varit otrogen
(x) lämnat landet
( ) rymt hemifrån
( ) tuttat eld på nått
( ) gjort något olagligt

okej nu får det räcka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0