när inget blev som det skulle

ibland. så saknar jag dig så det gör ont.
ibland. så är jag så arg på både mig själv och dig.
och ibland. så undrar jag varför jag gjorde såhär. varför kunde jag inte låta allt vara bara? det var så rätt samtidigt som det var fel. jag ångrar mig samtidigt som jag inte gör det. jag vet att du inte bryr dig om mig längre, jag vet att du skiter i mig. men jag vill att du ska veta att jag är ledsen. det har gått sån lång tid. vi har varit utan varandra så länge nu. och jag har hela tiden vetat att det är över. vi finns inte mer. och jag släpper taget om saker nu. jag bryr mig inte lika mycket om allt längre. och jag vet att jag inte ska bry mig om dig mer, men det gör jag.
och det kommer jag alltid göra. vad jag än säger.

jag är ledsen för att jag gjorde dig ledsen.
jag är ledsen för att du gjorde mig ledsen.
jag är ledsen för att det blev såhär. hejdå hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0