look at you

hejsan. har kanske haft en av årets mysigaste dagar idag alltså. benke skjutsade mig, jennifer och ellen till staden imorse. vi satt oss i solen i väntan på att innegården skulle öppna. sen åt vi lite lunch innan vi gick omkring och kikade lite. strax innan ett tog vi oss upp till sundsvalls teatern och kollade på esteterna. var väldigt impad av vissa och fick mig några skratt också. sen satt vi oss ute i solen igen och väntade in johnny. så jag kom hem för en stund sen, har käkat lite och ska snart ta mig en promenad upp till ncc för träning. är fullbokad alla dagar den här veckan så den lär gå fort. träning idag, träning imorrn, jobb onsdag, träning tors, gifmatch och läger fredag, sen cup i helgen. runt 33 dagar innan jag åker nu, inte dåligt alls. ska bli så jäkla skönt. bort från det här stället nå dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0