:

mentjaa. om en timme rullar jag in till atis och jobbar av några timmar. fem för att vara exakt. frågan är bara hur jag ska komma hem, men det får lösa sig. i värsta fall går jag hem, haha har ju lov nu så jag har all tid i världen .. efter jobbet igår tog jag M till jennifer och myste på där. slog på en skräckfilm som gav mig ärr i all framtid ungefär. när jag väl såg så höll jag för ögonen hela tiden, sen somnade jag till. då vaknar jag av att ellen och jennifer skriker rakt ut, och så fortsatte det. jag kikade emellanåt men det slutade med att jag vände mig om, och höll för både ögon och öron. nä fyfan vilken film alltså.
vaknade imorse, låg ett tag, gjorde inte så mycket, städade bort allt, lagade mat, och sen satt vi oss på altanen och käkade. och till sist skjutsade ja hem julia och rullade sen hem till mig. sitter här i underkläder och huvtröja, kanske man ska ta tag i sig själv. snart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0