vi lär oss av varandra

tjoho.
rätt skön dag, fast ganska långtråkigt ändå.
hämtade upp jennifer runt åtta, for till skolan och åkte buss in till stan. bio med alla ettor stog på schemat och vi såg 'i rymden finns inga känslor. riktigt irriterande människa men samtidigt så bra, haha...
åkte till skolan igen och hade nånting väldigt ointressant, så jag tänker inte ens berätta.
slutade dagen med frågeslinga och jag lovar att vi vann, så bra var vi alltså..
skjutsade hem jennifer när vi slutat, och åkte hem och åt pannkakor. fymumma va gott det var, inte illa alls.
ska till ellen snart och färga hennes hår, sen drar jag mig bort till v och ser på idol med han och lickegirl.
nej nu ska jag göra nått annat, pusshej


life goes on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0