spotify

sitter här i mörket och lyssnar på musik.

åkte och hämtade jennifer imorse, sen for vi vidare till sporthallen. var dock inte med på gympan, utan stog och skådade mina klasskamrater istället. förskylningen börjar väl sakta men säkert vända mot något bättre, eller jag försöker intala mig det iallafall. vi får se om jag tränar imorgon, men det bästa vore ju om jag kom igång så..
kan inte säga att vi jobbade hårt på historian idag, men har varit på världens sämsta humör emellanåt idag, kunde skjuta nån i pannan när som helst typ. så jag ursäktar för alla som blev drabbade idag, hähä.
skjutsade hem jennifer efter skolan, for sedan hem och åt. gud längesen jag var så hungrig typ. sedan for jag och hämtade jennifer igen, och vidare därifrån till BSK där alicia var. det var några ynka som tränade och det var tråkigt, så vi for snabbt därifrån igen. licke åkte till sitt och jag och jennifer for till älvvallen i hopp om rolig fotboll. köpte oss en godbit och får sedan till grytan. licke och vicke kom plus att det var lite intressantare och vi fick också leta efter en cykelnyckel på fotbollsplanen i halvlek, kan va det roligaste jag gjort idag efter dubbeltimmen i historia då!!!
hua.. efter vårat aktiva letande åkte vi därifrån. dom till sitt och vi till vårat, alltså ica baby. köpte fika och for sen till mig. började baka kaka, såg på idol, skrattade, åt, och till sist skjutsade jag hem jennifer.
det var min dag det. lika intressant som vanligt.

slänger in en bild på mig och min kära vän också.

<3


imorgon ska jag till mamma igen, hon kommer hem från stockholm och om det inte blir träning ska jag duka till hennes 40-års fest. ska också leta efter mitt kvitto till skorna jag köpte för nån vecka sen, hittar jag inte det kommer jag ha ett par skor som kommer stå för 600 spänn. känns lite onödigt faktiskt, så för mitt eget och min ekonomis bästa så hoppas jag på att jag hittar det. menmen, alla vill ju vara katt *
hoppas ni antecknade med tanke på hur intressant och roligt det är att läsa vad jag gör och ska göra om dagarna. tack för mig, ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0