lost without you

goddagens

veckans skönaste dag. hade dubbeltimme i svenska och vi skulle skriva ett referat, gick riktigt bra faktiskt. hann klart och allting, så nästa vecka när vi ska fortsätta kan vi göra klart en annan uppgift vi inte riktigt hunnit klart med än. så det känns bra nu.

jag och pappa gick bort på indiana förut och åt lite, sen vandrade vi hem igen och planerade lite. ska åka med moster till mammas 40års fest så jag ska vandra dit till halv 6. innan det ska jag ha hunnnit fixa mig litegranna, blir kjol och grejjer ikväll...
imorgon ska jag och mamma fara in till sport och funktion och köpa målvaktshandskar. mina är bra sliten nu med hål och så, så nu är det på tiden. sen har jag match, och sen tillbringar jag kvällen med jennifer, ska bara pizza och grejja, lördagsmys helt enkelt.
på söndag ska jag troligtvis ha match igen, vi märker väl.
nej nu ska jag snart börja fixa mig, pusshej

delta goodrem - lost without you (acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0