hur tråkigt har inte sara svensson då?

namn: sara stina svensson
ålder: 16
intressen: har en del jag
årets mest misslyckade sak: enkelt. att jag inte gillade aware lika mycket som jag önskade. 
årets mest lyckade: enkelt. att jag faktiskt vågade flytta härifrån, jag vågade göra någonting annat. men att jag inte gillade linjen är en annan femma

hur många har du varit kär i? : 1
hur många seriösa har du haft? det var seriöst, men inte så seriöst som det kunde ha varit. men 1
är du tillsammans med någon nu ? : nepp

festar du?: ne
röker du? : nej
snusar du? : inte det heller
har någon nära sviket dig?: ja
vem är din allrabästavän?: tjejerna
vänner / kärlek ? : vänner är kärlek.  
gillar du någon nu ? nej
vad gjorde du i somras?: var med vänner, spelade fotboll, jobbade i fyra veckor, hade för en kort stund lite fjärilar i magen, bröllop, hade jävligt kul men samtidigt jävligt tråkigt. det var en bra sommar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0