cee lo green

gokväll

avslutet på kvällen va bättre än tidigare idag. hua fyfan, äckligt jävla less jag har varit idag alltså. sjukt.
for iallafall ner till träningen där jag visste att alicia var, sen blev det att vi for vidare till viktor och såg på idol. skrattade, va lite trött, åt vindruvor och toblerone, sen for hemåt.
börjar 11.20 imorgon, lite skönt sådär. men jag ställer ändå klockan på nio för att jag ska duscha, så jag kan tare lilla lugna med tanke på att jag inte har någon hårtork här.. -.-

nejmen nu ska jag gå och lägga mig.
imorgon väntas dubbeltimme i svenska och till kvälls har mamma 40-års fest. på lördag har jag match och sedan ska kvällen spenderas med käraste jennifer, det är iallafall planen som den ser ut nu. vill träffa moa någonting också, men det måste jag kunna klämma in :)
menmen, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0