brighter than sunshine

hejsan

träningen igår kan ha varit den sämsta jag gjort på länge. kroppen hängde inte med för fem över och jag var allmänt slut bara. ska dock sitta på bänken imorgon på deras match, så lite framsteg har nog gjort.
när julia och jennifer hade jobbat klart igår vandrade jag typ halva biten till jennifer innan dom plockade upp mig. vi fikade lite, pratade en massa, åt chips, såg på film. och sov. trevlig kväll må jag säga.
jag och jennifer vaknade tidigare än julia så vi började sjunga lite singstar med våra fina morgonröster, skrattade och hade oss. sen väckte ja jullen.
jennifer drog på birren, jag och julia satt kvar och sjöng. sen hämtade victor oss.
så nu är jag hemma. ska duscha och städa lite innan alicia kommer. ska ha myskväll och hon kanske till och med stannar över natten. ska höra med na.
nej nu har jag annat för mig. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0