bort

tja bloggän

måste säga att den här dagen suger, ingenting har gått bra och jag hade lust att döda nån hela dagen. att mitt öra snart exploderar gör saken inte bättre heller, fyfan jävla skitdag.
åkte iallafall och hämtade jennifer imorse, och började sedan dagen med svenska. och finns det något positivt med idag så ska det vara den lektionen, fick någonting gjort för en gångs skull. sen gick det typ utför.
matten vill jag inte ens prata om, gjorde inte ett enda tal. satt där för mig själv och var förbannad.
efter historien skjutsade jag hem jennifer, och for sedan hem till mig. åt mat, grät lite till oth, och satt mig sedan här. och här har jag suttit ett tag nu.
ska till mamma idag, ska försöka att bli lite aktiv med kameran så det blir lite roligare här också. men jag lovar ingenting, man vet ju aldrig med mig.
nej nu ska jag ringa mamma och sedan fara ner på träningen och kolla.
HA EN JÄVLIGT BRA DAG FÖR DET HAR INTE JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0