jahaja

visste du...

att jag vill - fylla arton, vara rik och flytta hemifrån. jag vill resa och jag vill ha kul. slippa skola och jobba med något jävligt kul.
att min senaste kyss - var i lördags......hähäähäh
att jag lyssnar mest på - jävligt bra musik
att jag pratar - otydligt och myckett
att jag inte gillar - falska jävla idioter, hur jag ser ut,
att min första riktiga kyss - skiter jag fullständigt i, bryr mig inte för fem öre. minns inte ens vem det var med så
att jag avskyr när folk snackar -  skit
att kärlek är - typ skit det också :P
att jag gillar att - vara med mina otroligt goodlooking friends, handla lite och kanske spela fotboll
att jag alltid kommer att - vara jävligt stor, jävligt lång och ful helt enkelt
att jag är hemligt förälskad i - shyyyyy. hur hemligt skulle det vara om jag berättade -.-
att sist jag grät var - igår, kollade på bandslam och jag släppte några gyllene tårar
att min mobiltelefon är - där, *och jag kollade dit nu***
att när jag vaknar på morgonen - är jag tröttare än när jag sover ...
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna, kanske ser på lite tv, läser lite vem vet? skriver, lyssnar på musik, ja allt det som alla andra gör
att idag har jag - varit på birren med lite ruliga vännor. he he he he
att jag just nu tänker på - svarta väggar, en stor skön dubbelsäng, ett rött plåtskåp, två smala dvdhyllor, och affischer................. next step in this apartment helt enkelt!! hoho
att i kväll ska jag - vara jävligt nöjd över att jag har en skön sovmorgon imorgon!
att i morgon kommer jag - kliva upp och duscha litegrann
att jag hoppas - på att jag får mina traderagrejjor så fort som möjligt! att jag får min remiss snart, att jag lyckas med att bli mkt smalare, att jag klarar mig bra i skolan, och att jag får ett finfint liv med underbara människor runt omkring mig
att jag verkligen vill - ha allt jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0