the machine

svar på lickes kommentar:
haha schnugg vi e


gokväll, har suttit vid datorn exakt hela dagen. förutom när jag åt då.
har blivit medlem på tradera, lagt typ två bud. förlorat ett, kommer förlora det andra. haha .. men ska nog lägga ett till på en sak som jag aldrig hade hört talas om. spännandE!!

börjar tio i tolv imorgon, riktigt skönt faktiskt.
är väldigt trött idag och har inte ens bytt om till vanliga kläder. heheheh ops..
måste börja plugga någon gång också, har liksom skjutit det framåt hela dan, så snart är det dags..


hehehhehe nu köpte jag den där grejen, hahah nej nu måste jag lämna den där sidan innan jag är pank.k.k...

hejdå1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0