talking to the moon

gokväll.
klockan slår snart 6 och min kväll ser planerad ut.
skulle egentligen bara vara hemma och ta det lugnt, men nu kommer jag göra det på annat håll istället. kan ju bli riktigt trevligt det faktiskt, tar med mig lite chirre så är kvällen fulländad! haha ...
har grejat lite med designen nyss, men det ska bli mer ändringar senare. orkar bara inte just nu, och de jag ska ändra kan jag inte ändra än heller. så ja, det kommer väl inom en tid.

skoldagen rullade på bra, dubbeltimme i svenska mår man ju inte sämre av direkt. har nästan läst klart boken nu också, har äntligen fått reda på vem den där tjejen mördade. har väntat typ hela boken på det, så nu är det ju great.
pappa ska hjälpa helena och bror med deras flytt imorgon, så då åker jag till farmor och umgås lite med henne & kid.
nej nu ska jag göra något annat.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0