lg boys boys boys

gokväll

det här är en sån dag då jag helst bara vill ligga ner i sängen, mysa i sköna duntäcken och bara vara. blir så äckligt less på allt och ingenting ibland och vill bara vara hemma.
har iallafall haft ont på alla ställen på hela kroppen idag, känns som att jag växer mer och mer fast att jag har stannat. det gör ont i handlederna, och jag skulle vilja säga att min rygg dödar mig, men det gör mest bara ont.
har dock haft en bra dag trots alla bekymmer :) så här ska ej klagas mer, andra har det värre

jag jennifer och ellen tog oss en sallad på charm, riktigt trevligt må jag säga. dyrt.. men trevligt.
sen vandrade vi omkring litegrann, hamnade tillslut på ikea och tog oss en storfika. mycket mycket gott, billigt, och gott.
blev inga köp på birren förutom massvis med mat, så jag kände mig tvingad att buda lite på tradera. och kung som man är vann man också, så ja. som jag skrev för något inlägg sedan, om några dagar är dessa grejor i mina händer.
vill! ha! nu! hähääh............

råkade höra att det ser ut som att jag har en helgdag planerad också. chips in my heart

nej vafan, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0