knockin' on heavens door

är typ astrött..................
vill ha en ny säng, vill ta bort allt skit på mitt rum, jag vill måla om, jag vill använda mina nya sängkläder, jag vill handla ihjäl mig på IKEA. det jag vill komma fram till är att jag vill göra om mitt rum, nu. det är på g, men först måste jag rensa bort en massa, precis allt.
oj va ointressant det blev nudå.
men för skojs skull kan jag göra det ännu mer tråkigt genom att berätta om min dag.

började tjugo över elva, hade svenska.
hade hål, och sen engelska.
drog till vikke där han och licke var.
pratade lite, såg på film, jag drog hem. åt, vandrade ut och mötte julia jennifer och andreas. gav julia sina pengar som blev kvar sen maten i lördags. vandrade hem igen. satt mig här. och nu ska jag gå och lägga mig, innan klockan nio. för att jag är så jävla as trött. vill sova i ett år, vill sova så mycket att jag går ner så mycket i vikt att jag orkar se mig själv i spegeln. vill sova så länge att jag sen kommer bli aspigg och få mvg i alla ämnen. vill sova förbi alla jobbiga gympalektioner, vill sova förbi alla förjävliga mattetimmar. vill sova tills jag bara njuter av livet varje sekund, hur kungligt hade inte det varit på en skala 1 till typ 10. helt klart 10.
det är mitt mål.
godnatt, vi kanske hörs imorgon.
fast om jag får bestämma syns vi 5 oktober 2011, klockan 20:48.
vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0