HM baby

gjorde för ett tag sen ett liitet misstag. kommer skämmas imorgon, för sån e jag. pinsamt.. heheh.. hahha... hahahaha va ful jag är.

min mage har kurrat extra mycket idag trorjag. snart kvällsfika, ska bli gott det kan jag lova. har suttit ett tag med historian nu, det går framåt. men inte i den fart jag skulle vilja att det gick i. hade helst varit klar med första delen nu, så jag iallafall känner att jag har någon chans att hinna med del 2. hade ju varit kanoners det. men det finns tid imorgon också, inte lika mycket, men tid finns det.
måste skriva en svenskaredovisning också, haha hua... att jag alltid ska lyckas sitta med allt i sista sekund.

beställde lite förut också.




tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0