grattis alvin

försökte lägga in en dagens imorse, men det gick inte.
tänkte istället lägga in den nu istället, men det går inte. så vad ska man göra liksom.
har varit på kalas hos alvin, först vare bara vi där sen ramlade det in släktingar och hundra ungar ungefär :) det var riktigt plågsamt att se på när alla andra åt en massa gott, också sitter man där och bara är typ. illa.
skolan har rullat på. andra delen på matteprovet kändes mycket bättre en den första, redovisningen gick bra, men historian ligger lite på is faktiskt.. tänkte göra nu när jag kom hem men insåg att jag lämnade historiagrejorna i skåpet imorse. så imorgon, går jag till skolan till åtta ungefär, och gör klart där, fast att jag börjar 1120 .. men jag måste ju så

ne nu ska jag redigera lite bilder och göra en massa annat. tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0