friday I'm in love

morsning, pappa väckte mig vid halv nio. men då sa jag att han skulle väcka mig nio istället. sen när han väl väckte mig vid nio, ja då låg jag kvar typ en kvart till.
är skittrött, blev klar innan tio. har mjukiskläder och uppsatt fult hår. därför det inte blir någon dagensbild också.

döskönt att det är fredag, dubbeltimme i svenska sen är jag lycklig igen :)
kanske ska börja min vandring, så jag slipper gå så snabbt.
börjar bli riktigt kallt nu alltså, när jag kollade ut genom fönstret när jag klev upp förut så vare frost överallt. stog där och önskade att det skulle bli mer så jag kan knäppa lite kort i helgen, hähä..
men kylan hatar jag, gör ju fan ont i ansiktet när man går till skolan.

nej nu måste jag gå, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0