dreams

godmorgon.

har ont i magen, är skittrött. och jag är besviken på bion igår.
trodde att den skulle vara super, men när halv filmen hade gått ville jag därifrån bara. jag tycker att om en film ska vara 2 timmar och 20 minuter lång, ja då ska den fan inte vara tråkig. fynnej se inte den. vet inte va den heter heller, bryr mig inte, jävla skitfilm.
johnny hämtade oss iallafall, va så trött att vi inte kunde sluta skratta. haha hua

vaknade runt halv tolv, skittrött. men insåg att jag inte kan sova bort den här dagen. har för mycket jag måste göra. plus att mickis ville att jag skulle gå med na på birren. så det kanske jag ska klämma in också. vi märker väl.
nej nu måste jag göra lite arbeten, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0