do not read this boring shit

gokväll. är skittrött, har ont i ryggen, och det här är dag 1 på min magsmärta.
cirkus 13 dagar kvar, hallelujah..

måste bara berätta om förut idag innan jag säger nått annat. haha ..
innan jag skulle på birsta stog jag i badrummet och typ kollade på mig själv i spegeln. såg att jag inte hade örhänget i nyaste hålet och fick lite lätt panik typ. har haft det ute under en match en gång och trodde jag skulle avlida när jag skulle sätta i det igen för det gjorde så ont. tejp blev min bästa vän efter det :) haha .. iallafall så klättrade jag upp i sängen, och började leta. då låg det där, med ploppen på?!?!?!?:OO: fattade ingenting, började fundera om jag tagit ut det. men kom inte fram till någonting. har några alternativ. 1. antingen har jag legat och pillat på det igår och hunnit somnat innan jag satt i det igen. (inte så troligt) 2. jag har tagit ut den i sömnen och satt på ploppen igen av någon anledning. (inte heller så troligt) 3. det händer något fasansfullt i min säng som ingen någonsin kommer förstå för att det är så skumt!!!! någon njuter av att ta ut mitt örhänge och sedan göra mig så fundersam på hur fan det har gått till ........ (verkligen inte troligt)
frågan är nu bara, eftersom att inget av mina alternativ verkade logiskt. vad fan hände igårkväll????



har pluggat nästan hela dagen förutom en liten tripp på birsta, åt typ god mat och kikade lite innan vi begav hos hem igen. imorgon väntas ännu en till vecka. hatar söndagskänslan.
men nu är det iallafall inte långt kvar till lovet, skönt det. plus att moa kommer hem, längtar efter henne kan ja lova. blir ju lite skillnad från att ha umgåtts rätt mycket i somras från att inte träffas alls. så vi har en del att ta igen när hon kommer, typ tre veckor kvar.
imorgon ska jag nog hänga lite med licke, försöka plugga lite till imorgonkväll.
nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar.
börjar tio i tolv imorgon så det känns jävligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0