another you

tjatja.
har skrivit klart en del av engelskan nu, hade fortsatt om jag visste vad mer jag skulle skriva. men det har jag inte, så jag kan inte göra så mycket åt det nu.
ska finskriva min redovisning också hade jag tänkt, plus kolla lite på matten. spelar nog ingen roll hur många mer tal jag gör, fattar typ ingenting ändå. fy, vill inte ens tänka matte. det suger så jävla hårt just nu att det inte ens går att förklara.
gör en liten paus på tradera, måste hitta någon finfin mening att
köpa. gäller att passa på liksom.

imorgon är det träning som står på schemat, sen mer uppehåll. och jag ber till gud att det ska gå bra, man vill ju göra intryck. så det är bara att kämpa vidare.

nej nu har jag inte tid. bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0