allmänt

Jag har insett att min senaste kyss: var i lördags
Jag har lärt mig: att försöka ta vara på det som är viktigt för mig.
Jag trodde aldrig att: jag skulle lära mig äta ost. men jag är på gång
Jag lyssnar på: jet just nu
Jag pratar: när jag känner att jag vill säga nått. vilket är rätt ofta
Jag tycker om: min kamera
Jag avskyr när folk: klagar på att jag är kräsen när det gäller mat, och när folk klagar på att jag hör dåligt
Min bästa vän är:
Bästa tiden i mitt liv var: längesen. jag återkommer när jag har upplevt det igen
Om jag fick en sak i hela världen:, skulle det vara några önskningar.
Jag är: trött
När jag lagar mat: blir det ofta rätt bra ändå
Det sexigaste yrket är: typ muskliga brandmän, fast hockeyproffs är rätt bra det med
Det är charmigt när: någon gör något så man blir varm i hela kroppen
Jag är rädd för: framtiden. jag är rädd att inte veta
Den värsta känslan är: när man vet att det här klarar jag inte av. jag är inte stark nog typ.
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: så otroligt lite. men att skjuta upp saker är jag rätt kung på faktiskt
Jag är sämst på: matte.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel. fast att jag hatar dom måste det vara rätt mäktigt ändå att kunna flyga och se ut över alla. flyga bort från det kalla och skita vart man vill
Jag kommer alltid att vara: känslig
Det finaste som finns är: lycka
I sommar: har jag inte planerat någonting alls. lär ju jobba 4 veckor iallafall
Sist jag verkligen grät var: när jag och m bråkade
Jag kan inte:

En person du skulle kunna göra allt för - pappa
En person du älskar - mamma
En person som alltid finns där för dig - ellen källman
En person som saknar dig - ingen
Den person du kysste senast - jn, haha
En person som är värd guld för dig - julia nordlöf
En person som är kul - sara svensson
En person som är gullig - jennifer hägglund
Den person du senast fick ett sms ifrån - mamma
Den person som senast låg i din säng - alicia yman
En person som du har haft roligt med - elin wikberg
En person som alltid har varit något extra för dig -
En person som du kallar för älskling - ingen
Den person du senast var på bio med - ja undra, minns inte


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag avskyr när folk: klagar på att jag är kräsen när det gäller mat, och när folk klagar på att jag hör dåligt



hahaha :(<3

2010-10-08 @ 16:58:49
URL: http://eelen.blogg.se/
Postat av: jessicaa

jag saknar dig <3

2010-10-08 @ 23:45:22
URL: http://jglasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0