question

gokväll. hade aldrig suttit här om det inte vore för att......................... jag är ledig imorgon,
SÅ JÄVLA SKÖNT. det gjorde min jävla dag lätt.

snackar med jennifer på fbchatten, dom har ändrat pluppljudet.. varför??????
aja, ointressant.

duschade för en stund sen, har haft träning och idag var en sån dag jag bara gör illa mig överallt. gick inte alls som jag ville. slog i båda armbågarna, så nu kan jag typ inte stödja mig, asbra. slog i knät, och nu är jag rädd att nästa smäll gör så att jag måste vila, inte heller så bra ne. ont i läppen har jag också. menmen, nu ska jag inte klaga mer. 

med tanke på att jag är ledig imorgon, så ska jag, jennifer & ellen rulla in till birren och shoppa lite. och jag har lovat mig själv att först och främst ska pengarna gå till julklappar, så nu är bara kruxet att komma på vafan man ska köpa. måste nog göra en lista av nå slag, ska fan sätta igång med den redan nu :)


gokväll vännor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0