understand

godmorgonnnnnn bloggän.

slog på eclipse igårkväll, men stängde av och somnade efter en stund.
somnade i smärta, vaknade i smärta. men jag är glad för det, ska på birsta idag med tjejerna och försöka köpa lite julklappar. har lite ideér om vad jag ska köpa, men vi får se vi får se. är mest sugen på mat jag, haha.. ikväll sover jag nog hos jennifer, ska spendera kvällen med henne och ellen också. och blir inte den här helgen kul vet jag inte vad jag gör, tänker fan inte sitta och ruttna en helg till alltså.

känns dock som en bra dag, hoppas det blir så också. ska väl ta och börja fixa mig inom en stund, ska slänga iväg ett sms till jennifer också, plus att jag ska skriva om mitt syskon idag. så hejråådååååårååååådååd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0