tidsfördriv

2010-TESTET

För exakt ett år sedan:

Hur gammal var du? - 15 år och lite mer än 4 månader
Vilken klass gick du i? - nian
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - som nu,
Vem var du kär i? - ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - nix
Vad brukade du göra på fritiden? - vänner, fotboll, de vanliga
Vilka umgicks du med? - elin, julia, ellen och alicia mest tror ja
Hur såg du ut? - som nu, fast litelite mindre
Var allt bättre då? - beror ju på
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland kanske
Har du förändrats? ja

Nu:
Hur gammal är du? 16 år och lite mer än 4 månader
Vilken klass går du i? - ettan
Vad har du för hårfärg? - brunt, fast mer åt det rödare hållet
Hur lång är du? - 176
Vem är du kär i? - jag är inte kär
Har du någon pojk/flickvän? - nepp
Vad brukar du göra på fritiden? - vännor, fotboll, ja de vanliga helt enkelt
Vilka umgås du med? - jennifer, ellen och julia mest
Hur ser du ut? - äcklig

Har du:
Kysst någon? - japp
Sovit brevid någon av samma kön? - japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - ne
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - har jag nog
Fuskat på prov/läxförhör? - ne
Blivit kallad Bögjävel? - haha ha ja säkert
Kallat någon Bögjävel? - säkert
Druckit alkohol? - aldrig :)

Vem:

Skrev du senast till på msn? - vet inte
Kramade du senast? - pappa typ
Sov du hos senast? - förutom hos mig? jennifer
Vill du vara med just nu? - ingen
Ringde dig senast? - vene
Skickade ett sms till dig senast? - jennifer
Skickade du ett sms till senast? - jennifer

Vad:
Drack du senast? - juice
Köpte du senast? - en tröja
Gjorde du igår? - ingenting speciellt
Ska du göra imorgon? - kalas, morbror fyller år
Vill du göra just nu? - gå och lägga mig och sova igen. hade ju varit gudomligt
Åt du senast? - en macka
Är närmast dig som är rosa? - en bok

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu - nejelle
Du har sårat nån så de börjat gråta - jag vet inte. har jag säkert
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ne
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ne
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ne

Ärlighet
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nepp
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ne jag är snäll
Jag har en hemlighet som ingen vet - japp
Jag har fuskat i ett spel - ha ja säkert
Jag har struntat i ett prov - inte va jag vet, inte med meningen iaf

Dåliga tider
Jag har druckit alkohol - aldrig sa ja ju :)
Jag har druckit den senaste veckan - nepp
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha ne
Jag kan inte svälja piller - kan ja visste
Jag har tagit mediciner mot depression - ne
Jag har anorexia och/eller bulimi - haha den dagen..
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - säkert
Jag har vaknat gråtande - jadå
jag har somnat gråtande - a

Döden

Jag hatar begravningar - jag hatar dom inte, det är hemskt bara
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0