svenska

chacha.

igår drog jag, jennifer och ellen till tallnäs. hände väl inte allt för mycket och sedan blev vi sittande ett bra tag, sen kom jack och skjutsade hem oss. tog oss en rejäl gofika innan vi myste ner oss.
vet inte när jag promenerade hem idag, men inte allt för sent. kom in från kylan, satt mig och började skriva på novellen. den är dock inte klar än, men jag har stora planer på att gå till skolan tidigare imorgon och skriva. den ska in den här veckan så vad gör man inte liksom.
ska snart börja byta om innan jag beger mig upp på ncc för lite träning, hoppas på gudarna att det inte blir jobbigt idag, är inte så pepp på det faktiskt.. sen ska jag hem o duscha, sen ska jag fråga mamma lite snällt om hon kan komma och hämta mig och min packning.
hoppas veckan går fort så det blir helg igen, ska ha myskväll hos jeffi på lördag, tacos och grejjor serru. nej nu måste jag byta om,

tjarrå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0