skrämmer slag på halva stan

gokväll, är skittrött. försöker finna krafter till att hoppa in i duschen..

kom för en stund sen hem från träningen, gick bättre idag, kändes bättre också. trots att kroppen får ta en del smällar så känns allting så värt det igen. det är rätt stor skillnad på hur jag känner mig efter en träning som utespelare och som målvakt, vrickade fingrar hit och dit, ömma kroppsdelar osv. men jag känner att glädjen är påväg tillbaka igen, det känns skönt. så nu är jag nöjd

skoldagen har varit skitslapp, jobbade lite matte en stund, sen har jag bara suttit hela dagen. hade jag lagt mig ner hade jag somnat, och det var precis vad jag gjorde efter middagen idag. som också jag gjorde idag, haha ;).. mamma tog nån dammgrej och körde i ansiktet på mig, medans jag sov. det kändes som att jag hade sovit max några minuter, så jag blev skitarg och fattade ingenting. hade dock slagit av alarmet så ja vettefan vad som hände egentligen. upp klev jag iallafall och en stund senare skjutsade mamma upp mig till ncc.

imorgon väntas avslutning med utvecklingslaget, sen tror jag att ja skulle hitta på nått med alicia. vi märker väl l l l..
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0