jag tänker på dig precis just nu

gokväll, inge mer lov nu inte och snart är måndag över också.
menmen, vi räknar ner till jullovet.

haha hade en rolig sovmorgon idag, pappa ropade att jag var tvungen o kliva upp. ja då börja ja babbla om skalbaggar, hahah hur ful kan man vara alltså...
näjmen började 1150 imorse, sitter ju aldrig fel det inte. en engelskalektion och en flitig samhällelektion senare vandrade jag hem med mattias. läste lite tidning, åt och la mig sedan och kollade på oth.
tog en paus och satt mig här. känner att det blev ett väldigt ointressant inlägg nu, menmen, det är som det är.

svar på kommentar.
- köpte skjortan på HMs hemsida :)

ska strax lägga in osuddiga bilder på det jag målade på lovet hade jag tänkt.
tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0