it's cold around me

gokväll!

följde med jennifer hem efter skolan igår, åt middag där och tog det lugnt helt enkelt. kändes väldigt jobbigt att gå hem senare på kvällen, så då fick jennifer mig att sova kvar. haha så jag hade samma kläder idag på skolan, sliten som aldrig förr liksom. va ju nice de.
hade redovisning på historian som gick ganska bra trorja, sen har det inte hänt nå mer, ett hål fullt av plugg typ.
efter skolan hämtade helena mig och sedan for vi in till birren och käkade lite, gick sen runt en snabbis innan vi for hem till dom och lämnade kid. och till sist for vi in till skönsberg och kollade på innebandy. dock fick vi och våra gammryggar så jävust ont så vi drog hem igen.
har iallafall spenderat hela dagen med faster och det är ju alltid king liksom.
ydag imorgon så då börjar ja nio, ska hinna duscha innan så jag ska snart lägga mig för att orka upp.

jag går nu helt enkelt, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0