i dina blå ögon speglas jag

godagensss

vandrade hem från jennifer för några timmar sen. och det var iskallt, tårarna rann och blåsten gjorde det verkligen inte bättre. nä fy, dags att skaffa en ansiktsmössa, då kanske jag klarar av vintern.....

jag jennifer och ellen fick skjuts av snällbettan igår till birsta. gick en sväng, satt oss och åt rätt länge. gick en sväng till, och jag lyckades till och med hitta en julklapp. tror det blev bra. dock har jag många kvar, mkt som ska fixas innan jag är klar helt enkelt.
fick åka med jack hem, han släppte av oss hos malin där mormor var. tog över barnvakten och skrattade oss sen igenom hela kvällen. tioåringar kan vara så jävla kul ibland alltså, dock finns det också sånna som är så irriterande så det är sjukt. tur att alvin inte är sån iaf.
hade iallafa kul, spöade skiten ur pojkarna på wii, sen såg vi idol, skrattade åt emils jävust fula misstag, vart glada över att olle var så kung, och sen kom andre hem. 
fick skjuts av honom till jeffi, sen gjorde vi våran egen dipp på sjuttiofemtusen vitlökar, kryddor och grejjor serru. så nu luktar man vitlök ett halvår till, KING.
olle gick vidare, vi såg på oc, åt chips, kollade på roliga klipp på youtubennn, la oss, somnade.
jennifer drog på träning imorse, jag vaknade. låg och läste en tidning ett tag, somnade en kvart typ. sen slog ja på mer oc. skulle ha väntat in jennifer, men dom kom aldrig så jag promenerade hem... i kylan...jävlaskitvinter.

ska snart göra mig lite mat hade jag tänkt, vet dock inte vad än. ska fundera lite till.
ellen kommer hit innan sex nån gång, sen ska vi hänga med jennifer också efter hennes jobb. Sen vet jag inge mer, inga planer alls typ. 
hoppas det blir kul iallafall, men det är ju svårt att misslyckas med tanke på vilka vi är. FAST när vi har tråkigt, då har vi jävligt tråkigt. 
mennnnnnn nu ska jag göra mat.
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0