crossfire

tjatja, haha min uppdatering kanske jag inte ens behöver ta upp..

har spenderat helgen hos jennifer kan man säga, har sovit där fredag till söndag så.
efter skolan i fredags promenerade vi hem till mig, sen skjutsade lotta oss upp till jennifer. vi hade vårat egna träningspass, och mina armar gör fortfarande lite ont faktiskt. efter cirkus 40 minuter gav vi oss, då kom bettan med sallader från pizzan. sen hade vi pysmys hela kvällen, åt grönsaksdipp och hade allmänt trevligt bara.
när ellen drog hem slog vi på en film, och sen somnade vi båda två.
igår drog jennifer på träning på morgonen, medans låg jag kvar och sov en stund.
bettan och benke släppte av mig hemma, jag duschade och packade lite. sen begav jag mig ut i snöstormen och vandrade hela vägen till jennifer. åt gomat där och efter en stund ramlade både ellen och julia in också. vi fixade oss och blev sen upphämtade av jack, han skjutsade oss till skönvik där det var fest. hade riktigt skoj emellanåt och vid tre tog jag, jennifer och ellen bussen hemåt. vi var väl hemma hos jennifer strax innan 4, åt lite fika och la oss sedan. vi var tre stycken på två täcken, haha jag hade turen att ligga i mitten vilket resulterade i en kall natt. men vilken kämpe som man är gick det bra ändå, vaknade ibland av att dom delade med sig, haha stenhård

halv sex ska jag vara ombytt och klar för träning, jag har längtat hela veckan efter att få komma igång men nu gruvar jag mig. under uppehållet har jag bara tagit mig ut två ggr för att springa, och jag kan tänka mig att min kondition inte är så bra alls. så jag hoppas för guds skull att det går bra

orka inte skriva mer, tjao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0