bull

måste säga att den här listan kan vara den konstigaste. men jag är dötrött och skiter i allt typ,
haha I'm still a rockstar

Vart/Vad är..

1.
Ditt hår?
på mitt huvud kanske?? eller vadå? brunt? va fattar inte

2. Din andra hälft?
vem är derå? va? vavavavva?? haha hur trött är jag inte

3. Var är din mobiltelefon? 
här bredvid mig, i soffan, i det blå huset på trädgårdsgatan. hähä hä hä hä

4. Din pappa?
antingen hemma eller så är han på jobbet. vem vet

5. Din mamma?
i sovrummet, och s o v e r

6. Det bästa du vet?
lycka. den känslan slår allt

7. Din dröm inatt?
jag drömde att moa sa att jag skulle vara med henne på måndag, och jag var bekymrad över att jag hade skola då typ.. :s

8. Din dröm/ditt mål?
att tycka om mig själv. jag vill vara nöjd och inte skämmas

9. Rummet du är i?
vardagsrummet? sa ju att de va en konstig lista, fattar inte

10. Din hobby?
får väl säga fotboll då

11. Din skräck?
jag är blyg, känner mig så jäkla otrygg när jag är ensam bland något jag inte kan så väl

12. Det sista du gjorde?
vadå det sista du gjorde. jag vill inte svara!!!!!! skitlista ZZZZzzzzzzz

13. Dina kläder?
vart dom är ? eller vad jag har på mig? ja dom är väl antaligen i min garderob. och jag har på mig ett par mjukisbyxor och ett linne.

14. Din TV?
vart den är??? alltså vafan, tänker inte svara på mer frågor jag bara blir irriterad över.


15. Ditt/dina husdjur?

16. Din dator?

17. Ditt humör?

18. Saknar du någon?
japp, u know it

19. Din bil?
vadå din bil, orka

20. Något du inte har på dig?

21. Favoritaffär?
typ hm. har ju allt så. fast jag handlar överallt

22. Favoritfärg?
svart såklart. kan inte leva utan svart, svart är mitt liv, hahha gå och lägg dig sara.... orka att jag pratar med mig själv.

kände i början att den här listan kunde vara lite skoj. såhär på kvällskvisten. men fan heller.
ligger här i soffan med en ful mage som sticker ut, hatar mig själv lite extra för att jag ätit så mycket i veckan och funderar starkt på att gå och lägga mig i min sköna säng.
fast en stund till ska jag nog kunna hålla ut.
men jag säger godnatt ändå, hade lagt in en bild om det inte hade tagit så förbannat lång tid. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0