what can I save you from ?

som jag skrev igår så hänger jag inte här så mycket längre, jag har mina perioder.
men kan ju lika gärna uppdatera nu när jag har tid och har inte så mycket för mig. fick iallafall sova ut idag, första gången på otroligt länge. gudomligt skönt kan ja lova

låg kvar i sängen och myste på en stund innan jag klev upp, satt mig i soffan och fortsatta sticka litegrann medan jag såg på summerland. och åhh va jag grinade, haha..
sen när inspirationen till att sticka försvann satt jag mig vid datorn en stund. rullade senare in i duschen, rakade bena som var lite allt för ofräscha. så det var på tiden kan man säga. haha MYS..
efter duschen har jag hunnit med att äta lite mat, möta pappa som kom med olja, och suttit här. ska efter det här inlägget gå upp och ge mig själv ett försök till att se lite bättre ut än nu =)
så har faktiskt inte alls så mycket mer att berätta än om gårdagen.

åkte till alicia, gick på ica på en gång och köpte chips&choklad. satt oss och spelade betapet, sen monopol där jag spöade skiten ur na, för en gångs skull... sen spelade vi betapet igen, där jag också vann =) haha tror det var min dag igår alltså.
sen for jag hem, la mig på en gång. va hur trött som helst.

men nu måste jag gå, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0