billionaire

får ursäkta denna dålia uppdatering. har varken haft ork eller inspiration. känner att den blir bara tråkigare och tråkigare ju mer jag skriver. och inge bilder gör ju saken inte bättre alls.
men när jag får en kamera ska jag bli lite aktivare hade jag tänkt. så håll ut!

veckan har iallafall gått otroligt fort, känns riktigt skönt faktiskt. snart är alla prov och inlämningar klara, och resterande veckor brukar gå snabbt. så jag kämpar så mycket jag kan nu in i det sista.
SKA FAN KOMMA IN PÅ TORPSHAMMAR!!

på kvällens schema står det grillning. kött, kanske lite klyftpotatis, och majskolvar! gudomligt.

just nu sitter jag och spelar betapet med alicia, skolan gick bra också. gjorde nationella i engelska uppsats. lite osäker men jag tror det gick bra. sen har vi bara haft slappa lektioner, helt klart en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0