these four walls

dagens fråga är hur trött jag är idag. jag kan svaret.
skittrött

efter att jag hämtat alicia igår åkte vi till ellen, var där en liten stund innan vi gick vidare. tog en sväng till pizzan där alicia&emelie skulle äta. sen vandrade vi till cruisingen. vet inte vad klockan blev innan vi åkte till grunna där det var lite folk. vi gick till en annan grillplats och alicia superpyromanen fick igång en eld, mycket stolt mycket stolt.. satt där en stund, sen for vi tillbaka till cruisingen. träffade lite folk och så, ganska trevligt var det ju. när klockan började säga till, och allt folk började dra sig hemmåt. gjorde vi samma sak, vi åkte hem.
alicia paxade soffan så jag ellen&empy fick fightas i sängen. men det gick bra. ememelie&alicia somnade först, så jag och ellen låg och pratade en stund. sen somnade jag med. klockan ringde fem över tio imorse, HUA vad tungt det var. tvingade mig upp kan ja lova. jag och A gick iallafall ner och fikade, sen bytte vi om och åkte till alicia för att hämta grejjor. sen begav vi oss till träningen.

jag och mamma skulle se på nyckeln till frihet förut efter jag hade duschat. då funkade det inte. sen ringde alicia upp och berättade vad jag skulle spela upp den i, då var problemet löst. dock orkar jag inte kolla just nu, denna pluggdag verkar gå åt något annat hålll.
fast efter jag ätit sen drar jag nog fram klistret och börjar på mittt collage. måste få nånting gjort iallafalll....
nej nu kanske man ska ta sig en tupplur. hade ju varit gudomligt skönt det.
ska nog ta och beställa min hårförlängning idag också, jag återkommer om hur det blir.

snart drar jag&julia på kryssning också, hade så jävla roligt förra året så jag dölängtar.
menmen, skriver kanske senare. pusshäj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0