the wings

svar på V:s kommentar
- haha det tror ja inte......... jag och moa slet som djur inne i skogen hela kvällen


innan jag åkte upp på samlingen igår svängde jag förbi mamma och hämtade matchtröjan, var inte alls nå sugen på att spela men det gick faktiskt bra. tror helt allvarligt jag är bättre när jag inte vill. haha... hostan var dock inte bra, trodde jag skulle avlida under uppvärmningen.
under halva andra halvleken halkade jag och slog knät igen. herregudars skymning, haha jag låg och grinade som en snorunge och hostade som en gammtant. efter mitt lilla grin&hostanfall fick jag hjälp att halta mig bort mot båset. ja det var min match det, haha.. matchen slutade iallafall 2-0 till matfors.  och nu får jag inte spela på ett tag. menmen, jag överlever ändå.
duschade och for hem, fikade och gick o la mig.
bestämde redan igårkväll med pappa att jag skulle till skolan för att lämna in ett arbete, sen sjukanmäla mig. så det var precis vad jag gjorde. ska tare lugnt och försöka få lite skolarbete gjort. skulle ju vara bra isåfall.

ikväll är det vårruset. och på nått vis övertalade mamma mig att jag skulle delta, och jag sa ja endast för att annars kunde inte mammas jobb vara med, dom var en tjej kort. så vafan gör jag nudå ? knät är inte i sitt bästa skick, jag är i huvudtaget inte i skick alls. och ja, har faktiskt ingen aning om vad man får och inte. så vi får se sen, ska prata med mamma.
menmen, tråkigt inlägg men nu vet ni vad jag har haft för mig. hoppas du antecknade ;)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0