the bucket list

10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? - som fan
haft något seriöst förhållande förut ? - kan man säga ja
haft sex ? - njet
varit gravid ? - förmodligen inte
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - kanske
kärlek eller sex ? - kärlek
har du varit riktigt kär i någon? - a
finns det någon för dig just nu  ? - nejnej
hur många gångar har du haft sex ? - zero baby

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - sara stina svensson
när fyller du år ? - 12 juni
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - navel & öron
vad har du på dig just nu ? - mjukiskläder
vilken årstid är bäst ? - sommar&vår
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - jag får sova ut så länge jag vill
vad tycker du mest om hos dig själv ? - när jag hittar bra musik ;)
vad är du bra på ? - inte så mkt
vem älskar du mest på denna jord ? - familj&släkt
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? -beror helt på vilket humör jag är på. men att sova med någon är ju trevlans det med

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - elin ellen julia
vem vet allt om dig ? - elin
vem är den roligaste av dina vänner ? - dom e kula allihopa
vem är snyggast av dina vänner ? - allihopa kan ja lova
vem är mest partyprisse ? - ellen&empy lätt
vem är den du helst har filmkväll med ? - tjejerna
vem av dina vänner är mest "evil" ? - elin
vem röker av dina vänner ? - gissa
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - ingen trorjaväl

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - A
vem är farligast i din familj ? - sara svensson
vem ser roligast ut i din familj ? - sara svensson
har ni några djur ? - nej
vem är coolast ? - sara svensson helt klart
vem har du mest gemensamt med ? - johan kan ja tänka mig, eller jagvet inte
vem står för underhållningen ? - teven
vem sover du oftast med ? - mig sj
roligaste kvällen med familjemedlem ? - mamma&jens

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - åkt till skolan, lämnat in saker, sjukanmält mig, åkt till mamma för att hämta saker, åkt hit till pappa igen
har du varit glad idag ? - jag är ju inte sur. men jag kunde ha varit gladare också
har du varit ledsen idag ? - nejdå
har du gjort något bra idag ? - ja :D
har du slått någon idag ? - slått? är det slagit? isf nej
vad ska du göra nu ? - snart spela spel på fb ;)
har du gjort något dåligt idag ? - näj
vad har du ätit idag ? - två mackor
har du duschat idag ? - nej
är du trött ? - kan ja lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0