sunday

hej söndagkväll -.-

jag och uppdateringsfronten går inte så bra ihop nu förtiden har jag märkt. men det kommer väl nåndag.
söndagen har kommit och snart är det måndag, känner mig förjävlig som har haft ända sen i torsdags på mig att plugga litegranna men inte gjort ett skit. fast jag slängde ihop ett litet collage förut, men jag väntade ända in i det sista kan man ju säga. dock är det inte klart ännu, ska bara ha lite saker till från skolan så äre klartt sen. känns ju lite skönt.
fast å andra sidan har jag det värsta kvar, ska skriva en svenskainlämning plus en arbetsuppgift från gympan. den är jag ju lite efter med men jag tänker att bättre sent än aldrig, så förhoppningsvis uppskattar dom att jag lämnar in iallafall..

har iallafall haft några riktigt trevliga dagar. kan tycka att dom där två extradagarna satt bra fint dom. dom skulle dom ha haft fler av.

aja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0