sorry

alarmet ringde fem över 6 imorse. var inte alls nå pigg, så jag gick ner och sa till mamma att jag inte kände för skola idag. alltså ingen match ikväll heller, men jag skippar hellre matchen och blir frisk. än å spela och bli sämre. för just nu gör det bara ont. halsen, näsrörena, hela jävla ansiktet värker bara jag andas ungefär. less.
har inte alls sovit bra inatt, så när jag somnade om vaknade jag tolv igen. nu har huvudvärken satt igång också, kanske lite feber som spökar? vem vet... magen gör ont igen också. inte alls på så bra humör just nu

gjorde lite nudlar för en stund sen. och under dagen har jag tänkt se nyckeln till frihet. göra lite nytta liksom. vi får se. ska försöka pallra mig till matchen ikväll också, hoppas på vinst idag. hade ju sittit fint det.
nej nu ska jag försöka vila litegranna, dötrött.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0